הושק קטלוג איקאה לשנת 2012 – יש למה לצפות

איקאה ישראל משיקה את קטלוג 2012 ה-12 במספר, תחת הנושא המרכזי – פתרונות עיצוב לחללים קטנים. הקטלוג יופץ לכ- 1.25 מיליון בתי אב בישראל בהשקעה של כ- 8.5 מיליון שקל. כמדי שנה מחירי הקטלוג תקפים לשנה שלמה.

איקאה. קטלוג 2012 תחת הנושא המרכזי – פתרונות עיצוב לחללים קטנים

איקאה. קטלוג 2012 תחת הנושא המרכזי – פתרונות עיצוב לחללים קטנים

מגוון הרהיטים והאביזרים בחנות עומד השנה על 7,746 מוצרים, מתוכם כ- 2,400 מוצרים חדשים, שייכנסו לחנות בארבעה סבבים לאורך השנה. בקטלוג מוצגים 2,661 פריטים מהמגוון מתוכם 600 חדשים. את המגוון המלא ועדכונים שוטפים לגבי מלאי המוצרים ניתן לראות באתר האינטרנט של החברה.

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "מאז כניסתה של איקאה לישראל היא הורידה מחירים בכ- 10% בממוצע בכל מוצרי המגוון. השנה מחירי חומרי הגלם עלו בשיעור של 15% וכן עלות השינוע עלתה בשיעור של כ- 20%, עם זאת איקאה נמנעה מהעלאת מחירים לשנה הקטלוגית הקרובה".

גבאי הוסיף, כי הבחירה של איקאה להתמקד בקטלוג במתן השראה ורעיונות לעיצוב לחללים קטנים, נבעה ממחקר שהראה, כי בעולם כולו, לרבות בישראל, אנשים מתמודדים עם חללים הולכים וקטנים ועם הצורך למצוא פתרונות הן פונקציונאליים והן עיצוביים. איקאה, שמספקת מענה כולל בהקשר זה לכל חלקי הבית ופתרונות, מציגה מגוון רחב של רעיונות בקטלוג באופן שמעניק ללקוחות ערך מוסף רב בעיצוב ותכנון הבית, עוד לפני ההגעה לחנות". מסקר שערכה איקאה, 86% מהישראלים ציינו כי עיינו בקטלוג של השנה הקודמת לפחות פעם אחת.

הבית הישראלי

לאורך השנה האחרונה ביקרו מעצבי איקאה במאות בתים בישראל, על מנת לחקור ולהבין את אופי הקהל הישראלי ואת צרכיו, בכל הקשור לריהוט ועיצוב הבית. מהמחקר עלה, כי בשנים האחרונות חל שינוי בסיטואציית החיים בישראל, אשר מאופיינת במגורים בחללים קטנים, צבירת רכוש וחוסר סדר.

הקטלוג השנה כולל 376 עמודים המציגים יותר תמונות להצגת פתרונות ורעיונות לעיצוב וארגון נכון של חלל קטן ויותר פתרונות אחסון ומוצרים חדשים, וזאת על מנת שיותאם למגוון רחב של קהלי יעד. זאת ועוד, קטגוריות חדרי המגורים, המטבחים וחדרי השינה מקבלות דגש בקטלוג, עם קולקציות חדשות, המציגות פתרונות חדשים לחללים קטנים וכן פתרונות לאחסון מדיה ולמחשבים נישאים, אשר נמצא כי נמצאים במרבית הבתים. קטגוריית כלי בית מאופיינת בכניסתם של מוצרים חדשים רבים עם דגש על מגוון מוצרים מקצועיים ואיכותיים לבישול ואפייה.

דוגמאות למוצרים חדשים

ארוחת בוקר הכוללת- קרואסון, קפה, לחמנייה, ריבה, חמאה, ביצה קשה, פרוסות גבינה צהובה, ופלחי עגבנייה ב- 9 שקלים.

SKUBB – קופסאות אחסון לנעליים בצבע סגול ב- 59 שקלים.

STENSROTP – עגלת מטבח ב- 795 שקלים.

EKTORP – כורסא עם ריפוד פרחוני בגווני הסגול ב- 1,595 שקלים.

TRIVSAM – מגוון כלי אוכל והגשה בצבע כחול כהה. טווח מחירים: 12-65 שקלים.

HOLMO – מנורה עומדת ב- 49 שקלים.

שלומי גבאי, מנכ"ל איקאה ישראל: "מוצרי איקאה מיוצרים תוך התחשבות מקסימאלית באיכות הסביבה ומתוך אחריות חברתית, הכוללת חסכון במשאבים, שימוש בחומרים ידידותיים לאדם ולסביבה ודאגה לזכויות האדם".

ככלל, איקאה נוקטת במדיניות ירוקה בכל תחומי פעילותה ופועלת לשמור על איכות הסביבה באמצעות תהליכי הייצור, המוצרים שהיא מפתחת ומוכרת והטמעת מדיניות ירוקה בחנויות ובקרב עובדיה. בין הפעילויות שמבצעת: מחזור בחנויות, במסעדות ובמשרדי הרשת; הקניית הרגלי חסכון משאבים ואנרגיה במשרדי החברה ובחנויות; התקנת חסכמים בשירותים; מיון פסולת; הצבת מתקני איסוף סוללות ברחבי החנות; שימוש בנורות חשמל פלורוסנטיות החוסכות עד 75% מצריכת החשמל ומחזיקות מעמד פי 10; הוספת מנה אורגנית לתפריט המסעדה לטובת הלקוחות.

קטלוג איקאה מודפס השנה ב- 210 מיליון עותקים, ב- 30 שפות, ב- 38 מדינות ברחבי העולם. הקטלוג הינו הכלי השיווקי העיקרי של איקאה ומהווה כמחצית מתקציב השיווק של איקאה ישראל. מסקר שנערך לאחרונה בישראל על-ידי איקאה עולה, כי 86% מהישראלים עיינו בקטלוג, ורובם אף ציינו כי הוא מסייע בהכנה ותכנון לקראת הביקור בחנות מעניק השראה לעיצוב הבית. מנתוני הסקר ניתן לזהות מגמה של שמירת הקטלוג לאורך שנים ושימוש בו כמגזין עיצוב מן השורה.

Share
הדפס כתבה זו הדפס כתבה זו

השאר תגובה

בניית אתרים |  מקסטור אחסון אתרים |  שדרת האופנה | 
פורטל מה קרה: החדשות המעניינות 2011 © Copyright