פלפוט: קולקציית חזרה לבית הספר עם עשרות מותגים

חברת פלפוט משיקה קולקציית חזרה לבית הספר עם עשרות מותגים מובילים. בקולקציה ילקוטים, קלמרים, כלי כתיבה ובקיצור כל מה שתלמיד צריך בסביבתו.

פלפוט: סדרת אנגרי בירדס

פלפוט: סדרת אנגרי בירדס

הקולקציה הנרחבת של פלפוט כוללת את להיטי הקיץ החדשים שסרטי הקולנוע והטלוויזיה שלהם יעלו לאקרנים ביולי הם: פיניאס ופרב מבית דיסני, מונסטר היי (מבית מאטאל) ובאטמן עם סרט חדש שיחתום טרילוגיית סרטי באטמן "עלייתו של האביר האפל".

מותגי דיסני ש"פלפוט" הינה הזכיינית שלהם בישראל למעלה מ-40 שנה, כוללים השנה את מיקי מאוס, פו הדב, נסיכות, טינקרבל, CARS, ופיניאס ופרב – עפ"י  סדרת הטלוויזיה המצליחה ומספר 1 ברשימת רבי המכר לילדים.

בנוסף, פלפוט הינה הזכיינית של המותגים המובילים והלוהטים ביותר:   הלו קיטי, ריאל מדריד, ברבי, מונסטר היי, בראץ, בייבלדס, אנגרי בירדס, פול פרנק, ריפקארל – גלישה בנים/בנות, גארפילד, סנופי, דרדסים, בוב ספוג, בילבונג, קומיקס ו- Sheepworld .

פלפוט הינה החברה הראשונה בעולם שקיבלה את הזכויות למוצרי הנייר של מותג הגלישה המצליח בילבונג, שימכרו בחנויות פרימיום בלבד.

פלפוט: סדרת PAUL FRANK

פלפוט: סדרת PAUL FRANK

בארץ ניכרת מודעות ועליה בביקוש למוצרי המותג. מוצרי בילבונג מבית "פלפוט" הם: יומנים, קלמרים,  מחברות ספירל, מדבקות למחברת, קלסרים, תיקי גומי ואחרים.

מותג חדש וחינני הנוsheepworld , מותג אירופאי המבוסס על עיצובים מדליקים מעולם הכבשים מלווים בטקסטים הומוריסטים.  המותג הוצג בארץ לראשונה בתערוכת חזרה לבי"ס של פלפוט והתגובות היו יותר מנלהבות.

סל מוצרי בית הספר  של כל מותג כולל: יומנים במגוון רחב  (במחירים: 20-50 ש"ח), מחברות ספירל בכריכה קשה ורכה ובגדלים 4A ו- 5A (7-19 ₪), מארז של 5 מחברות סיכה (14-19 ש"ח), קלסרים (במחירים: 14-19 ש"ח), תיקי גומי (טווח מחירים: 13-17 ₪), מדבקות למחברת ( מחירים: 7-9 ₪) ועוד.

השנה הרחיבה "פלפוט"  את קטגוריית המוצרים הנלווים של כל אחד מהמותגים והוא כולל:  סרגלים

מחקים, דבקים, מחדדים, מספריים, סטים לכתיבה ועוד, כולם בעיצוב מתאים לקו המוצרים של המותג.

(המחירים נעים בין: 1.50-19.90 ₪).

פלפוט: סדרת פיניאס ופרב

פלפוט: סדרת פיניאס ופרב

קולקציית הילקוטים והקלמרים ש"פלפוט" מציגה מבחר ססגוני ואופנתי במיוחד של תיקי גב מהמותגים החמים ביותר: תיקים של Paul frank, קומיקס ו- Ripcurl (מחיר מומלץ לצרכן: 219 ₪). בנוסף, משווקת  "פלפוט" את מיטב החידושים מבית "קל גב" . קלמר 2 תאים מתרחב, קלמר 3 תאים  ( מחירים : 39-51 ש"ח) , תיקי גן עם טרול גלגלים מובנה ורוכסן המאפשר ניתוק התיק מהטרול ונשיאה על הגב כיחידה עצמאית, שתי אפשרויות נשיאה בתיק גן אחד (מחיר: 147 ש"ח). תיק גן "קלאסי" איכותי עם ריפוד בגב, כתפיות מנדפות זיעה ושני תאים במחיר תחרותי.

מוצר חדש המיוצר העונה ע"י חברת "פלפוט" הינו יומני תוכן לילדים ולנוער של המותגים המובילים בקולנוע ובטלוויזיה וכוללים תכנים מעניינים ומגוונים. ביניהם: הלו קיטי, ריאל מדריד, אליפים, בארבי, דרדסים בוב ספוג, בן-10, באטמן, סופרמן, מונסטר היי וגאליס. מחיר מומלץ לצרכן: כ-35 ₪.

גם לקהל הבוגר הכינה פלפוט אוסף עשיר של יומנים יפיפיים ולוחות שנה מרהיבים במגוון גדלים, נושאים וסגנונות, בעיצובם של מיטב המעצבים הישראליים. מחירי היומנים נעים בין: 15.90-59.90 ₪. מחירי לוחות השנה: 13.90-59.90 ₪.

בנוסף יצאו לאור יומנים חדשים ומיוחדים למבוגרים/ות:

"יומן השוקולד" של קרין גורן, הקונדיטורית ומגישת תכנית הטלוויזיה "סודות מתוקים", מלווה במתכונים, צילומים, טיפים,  קישוטי שוקולד, ציטוטים מתוקים ושאלות טריוויה מעולם השוקולד. הסדרה כוללת שני יומנים בגדלים שונים ולוח שנה מעוצב. (מחירי היומנים:  36-55 ₪).

יומן "סודות ויסודות בתזונה נכונה" בעריכת ד"ר מאיה רוזמן (יועצת תזונה בתכנית חסכון בערוץ 2). היומן כולל תפריטי דיאטה, המלצות לימי קיזוז, לוח קלוריות, הצעות לגיוון תפריט, מתכונים וטיפים. היומן תוכנן ועוצב ככלי שימושי יום יומי לסיוע בתהליך ההרזיה ומכיל מקום לרישומים ומעקב צמוד לתהליך. (מחיר מומלץ לצרכן: 54.90 ₪).

חברת פלפוט מקפידה תמיד להיות מקורית, חדשנית, עדכנית וערנית לצרכי קהלי היעד שלה, הצעיר והבוגר ובמקביל לשמור כמובן על איכות מוצריה. לפלפוט עמוד בפייסבוק, המתעדכן מידי יום ביומו ומציג את המוצרים החדשים ביותר, עם יציאתם לשוק. בנוסף,  נערכות בו תחרויות נושאות פרסים.

www.palphot.com

נעים להכיר

חברת פלפוט נוסדה בשנת 1934, ע"י טובה ויהודה דורפצאון, ציונים ועולים מגרמניה, הוריהם של הבעלים הנוכחים. החברה החלה דרכה בשיווק גלויות מארץ הקודש בהפקה עצמית והמשיכה בייצור ושיווק מגוון רחב של מוצרי דפוס.

כיום, פלפוט הינה החברה המובילה בארץ במספר קטגוריות:  מוצרי חזרה לביה"ס, מוצרי תיירות, כרטיסי ברכה, יומנים ממותגים וגנריים, לוחות שנה, ומוצרי פופ. החברה מפתחת ומייצרת קולקציות מגוונות לכ- 30 המותגים אותם היא מייצגת. נתח השוק של "פלפוט" בשוק המותגים בארץ מוערך בכ- 25% בממוצע ובקטגוריות מסוימות מגיע לכ- 50%  מהשוק.

אודי אקר מנכ"ל פלפוט שיווק: "בשנים האחרונות אנו עדים להשפעה הולכת ומתעצמת של  עולם המותגים על הדור הצעיר ועל עליה גדולה במשקלם היחסי של הילדים ובני הנוער כצרכנים בעלי השפעה.  כיום מבלים הילדים את מרבית זמנם מול מסכי הטלוויזיה,  המחשב והסמרטפון, ולכן מורכב עולם התוכן שלהם מדמויות המככבות בסדרות ותכניות טלוויזיה, סרטים, אינטרנט, משחקי מחשב, אפליקציות סלולאריות ותכניות הספורט.

בתקופה של כחודשיים לפני תחילת הלימודים, נוהרים כ- 1.5 מיליון תלמידים לחנויות ולרשתות, ורוכשים  מוצרי בי"ס בסך כולל של  כ- 1 מיליארד ₪ לצרכן.

להערכתי, סל ממוצע של מוצרי חזרה לביה"ס לתלמיד יעמוד השנה על 600-800 ₪ (ללא ספרים ואביזרי מחשוב). פער המחירים בין מוצרים ממותגים למוצרים מקבילים נע בין 20% ל- 50% זאת בהתאם לביקוש למותג."

אדריאן אברביה סמנכ"לית השיווק: "שם המשחק הוא מיתוג !  אנו דואגים להכיר את המגמות הרווחות ובמקביל לאתר ולזהות את האופנות העכשוויות בקרב הקהל הצעיר. חשוב להיות כל הזמן עם יד על הדופק וניסיוננו העשיר מאפשר לנו לאזן בין מותגים חדשים, מותגים קלאסיים ולהיטים שהצלחתם מסתימת אחרי שנה או שנתיים".

תהליך הגלובליזציה העובר על העולם בולט במיוחד בקרב הילדים ובני הנוער וגורם להתחזקות אדירה של מותגים בינלאומיים.

Share
הדפס כתבה זו הדפס כתבה זו

תגובות 1

  1. מאת גלי זגה:

    מחפשת קלמר של ווינקס ומחברת פוליו חשבון ללא ספירלה של ווינקס

השאר תגובה

בניית אתרים |  מקסטור אחסון אתרים |  שדרת האופנה | 
פורטל מה קרה: החדשות המעניינות 2012 © Copyright